تعداد پذیرفته شدگان آزمون دکترا و دکترای تخصصی پزشکی شهرستان پاوه به ۲۰ نفر رسید! 
پاوه پرس

تعداد پذیرفته شدگان آزمون دکترا و دکترای تخصصی پزشکی شهرستان پاوه به ۲۰ نفر رسید!

تعداد پذیرفته شدگان آزمون دکترا و دکترای تخصصی پزشکی شهرستان پاوه به ۲۰ نفر رسید!

خبرگزاری پاوه پرس؛ در بعضی مواقع موفقیت جمعی می تواند شادی ملتی را در پی داشته باشد، بارها کسب موفقیت های چشمگیر درعرصه های ملی و جهانی بلاخص در رقابت های ورزشی با هلهله و شادی مردم مواجه بوده و فضای شهرها را دستخوش شور و هیجان وصف ناپذیری نموده است.

 

موفقیت های علمی نیز از جایگاه و اعتبار ویژه ای برخوردار بوده و اینک نیز شهرستان پاوه به سان سایر مناطق کشور با افتخارآفرینی جوانانش درعرصه های علمی سر از پا نمی شناسد و به چنین داشته هایی افتخار می کند.

 

همگی واقفیم که محور توسعه درهمه ی ابعاد مختلف آن، حول محور نیروی انسانی توانمند و کارآمد متمرکزاست؛ نیروهایی که باعث بالندگی می شوند اول خویش باید سعی و تلاش وافری را مبذول داشته و مدارج علمی را یکی پس از دیگری طی نمایند تا در اوج بمانند و بتوانند جامعه را به اوج برسانند.

 

اهمیت این موفقیت تنها در راهیابی استعدادهای خاص در رسیدن به اوج قله های رفیع علمی کشور خلاصه نمی شود، بلکه هر کدام از این سرمایه های دیارمان خود نیز به عنوان الگو و محرکی تأثیرگذار می توانند در جامعه تأثیرات مطلوبی را بر جای گذارند، که نمود آن در پذیرش بیشتر رشته های تحصیلی خواهد بود.

 

خبرگزاری پاوه پرس به نیابت از مردم فهیم شهرستان خدمت سرمایه های ارزنده شهرمان درود می فرستیم و کسب توفیقات حاصله را خدمت آنها، خانواده محترم و جامعه ی فرهنگی و علمی شهرستان تبریک و شادباش عرض می نمائیم. به امید آنکه هر سال شاهد افتخارآفرینی جوانانمان در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی و … باشیم.

 

۱- دکتر سوما احمدی ، تخصص پوست و مو ، دانشگاه شهید بهشتی تهران


۲- دکتر پروین آذری ، تخصص داخلی ، دانشگاه ایران


۳- دکتر کوثر بادفر ، تخصص داخلی ، دانشگاه ایران

 

۴- دکتر احسن رحیمی ، تخصص جراحی مغز و اعصاب ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز

 

۵- دکتر سحر ابراهیمی ، تخصص پوست و مو ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز

 

۶- دکتر نسیبه برزکار ، تخصص پوست و مو ، دانشگاه شهید بهشتی تهران

 

۷- سعید امین زاده ، دکترای برق ، دانشگاه تبریز


۸- آرام ولدبیگی ، دکترای حقوق ، دانشگاه تهران


۹- نریمان محمدی ، دکترای جامعه شناسی ، دانشگاه اصفهان

 

۱۰- پیمان صفیعی ، دکترای زبان شناسی ، دانشگاه پیام نور تهران

 

۱۱- سیوان سعیدی ، دکترای فیزیک ، دانشگاه علم و صنعت

 

۱۲- آرمان خالدی ، دکترای مدیریت ، دانشگاه تربیت مدرس

 

۱۳- سمیرا خسروی ، دکترای ادبیات عرب ، دانشگاه رازی کرمانشاه

 

۱۴- ژوان امینی ، دکترای جغرافیا (آب وهوا شناسی) ،دانشگاه خوارزمی تهران

 

۱۵- الهام طیبی ، دکترای ریاضی ، دانشگاه رازی کرمانشاه

 

۱۶- لیلا پرنیان ، دکترای جامعه شناسی ، دانشگاه کاشان

 

۱۷- سید ناصح سجادی ، دکترای فیزیک نظری ، دانشگاه شهید بهشتی تهران

 

۱۸- هادی کاظمی ، دکترای تربیت بدنی و علوم ورزشی ، دانشگاه علامه طباطبایی تهران

 

۱۹- خالد امامی ، دکترای تاریخ ، دانشگاه تربیت مدرس تهران

 

۲۰- بیستون عباسی ، دکترای زبان شناسی ، دانشگاه تهران

 

۲۱- صفر ولدبیگی دکترای علوم سیاسی

 

در این میان پذیرفته شدن زوج موفق دیارمان در آزمون دکترای تخصصی پزشکی دکتر احسن رحیمی و دکتر سحر ابراهیمی در رشته های  جراحی مغز و اعصاب  و پوست و مو هر دو از دانشگاه علوم پزشکی تبریز قابل تقدیر و تحسین است.

 

سوما احمدی-محبوبه لطفی

لازم به ذکر است علاوه بر موفقیت زوج صدرالذکر شاهد موفقیت دو دوست وفادار و صمیمی در این خصوص نیز هستیم. دو جوان شایسته به نام های سوما احمدی اهل پاوه و محبوبه لطفی اهل قزوین دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه کرمانشاه که بودن در کنار هم را زمینه موفقیت بعدی خویش دانسته و در نهایت با پشتکار، صداقت و صمیمیت بدانچه آرزو می نمودند درسایه عنایت الهی، حمایت خانواده و پشتکار خویش نائل آمده اند.

 

هرچند این دو جوان در دوران تحصیل در بین همکلاسی های خویش از استعداد خاصی برخوردار بوده اند، اما دوستی بین آنها هم بعد از فارغ التحصیلی استمرار یافته بنحویکه سرکار خانم دکتر محبوبه لطفی به سبب تعلقات خاطر دوران طرح خویش را در کنار همکلاسی خویش و در شهرهای نودشه و باینگان سپری کردند.

 

پس از اتمام طرح هر دو به قزوین می روند و در آنجا برای موفقیت در آزمون دکترای تخصصی برنامه ریزی می نمایند ومشوق مطالعاتی همدیگر می شوند. قبل از اعلام نتایج در بیمارستان امام خمینی کرمانشاه مشغول فعالیت بوده و اینک نیز هر دو تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند، به همه ی این عزیزان صدرالذکر تبریک عرض می نمایم و موفقیت های بیشتر را برایشان آرزو می نمایم.

 

با اجازه کاربران محترم در اینجا لازم می دانم خارج از عرف معمول برای شادی روح همکار فرهنگیمان مرحوم کاک حبیب اله احمدی که سالها برای چنین روزی برنامه ریزی نمود تا دختر شایسته شان سرکار خانم دکتر سوما احمدی به چنین موفقیتی دست یابد آمرزش طلبیده و برای خانم دکتر نیز دو تبریک داشته باشم اول ازدواج و دوم موفقیت علمی، به امید آنکه همه ی جوانان مان به چنین توفیقاتی نائل شوند. انشاالله

 آنریمان محمدی و آرام ولدبیگی

از راست: آرام ولدبیگی ، نریمان محمدی (عکس از پایگاه خبری نوریاو)

 

احسن رحیمی -سحر ابراهیمی

از راست:  احسن رحیمی ، سحر ابراهیمی (عکس از تاکانه)

 

پیمان صفیعی و سوما احمدی

از راست: پیمان صفیعی ، سوما احمدی

 

پروین آذری و کوثر بادفراز راست: پروین آذری ، کوثر بادفر

 ژوان امینی

ژوان امینی

 

سیوان سعیدیسیوان سعیدی

 

….. این پست تا کامل شدن لیست و انتشار عکس پذیرفته شدگان همچنان برزو می گردد.



۸۳ دیدگاه

    جاف دی ۳, ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
    1
    1

    دکتر حمید بکامیری دانشجوی دکتری IT دانشگاه صنعتی فردوسی مشهد را نیز به جمع اضافه نمایید.

    ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان.

    واران آذر ۱۱, ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
    0
    0

    ضمن ارزوی موفقیت برای دخترعموی عزیزم دکترسومااحمدی .
    به امید پیشرفت های بیشتر

    که یهان هه لگورد آبان ۱۷, ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
    0
    0

    با سلام و درود بی کران به شما سرمایه های هورمان از خداوند منان عمر طولانی برای همه ی شما خواستارم باید کاری کنیم این سرمایه ها بعد فارغ التحصیلی تو هورامانات خدمت کنند از مسئولین و شورای شه وفرمانداری تقاضامندم یه مراسم درخور شان این عزیزان تدارک ببینند

    جوانرود شهریور ۲۸, ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
    0
    0

    خانم الهام طیبی پذیرفته سال قبل هستن

    مدیریت سایت:
    این لیست نیز مربوط به سال قبل “۱۳۹۳” می باشد.

    بی دوست شهریور ۱۴, ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
    0
    0

    سلام. عده ای از دوستن پارسال قبول شدند . چرا اسمشون در لیست امسال هست؟

    مدیریت سایت:
    سلام، با تشکر از تیزبینی ودقت نظر کاربران ارجمند به عرض می رساند با مقایسه تطبیقی لیست پذیرفته شدگان سال جاری و سال قبل مشخص گردیدذ که دو نفر از عزیزان به نام های امید محمدی ، زبان انگلیسی ، دانشگاه علامه طباطبایی تهران وکیهان سبحانی ادبیات عرب ، دانشگاه رازی کرمانشاه اسامی آنان در هر دوسال آمده است که اینک نام آنها در لیست سال جاری حذف گردید با تشکر مجدد

    بشری عزیزی اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
    0
    0

    اقای صفیعی بهتون تبریک میگم ایشالاهمیشه موفق باشید

    سالار اسفند ۲۳, ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
    0
    0

    با سلام خدمت عزیزان
    دو روز قبل برادر یکی از دوستان بنده بر اثر تصادف دچار ضایعه نخاعی شدن و در بیمارستان امام رضای تبریز بستری شدن که جناب دکتر احسن رحیمی بر بالین ایشان حاظر شدند و وقتی متوجه شدم ایشان کرد هستن شادی بی وصفی در آن لحظه در دلم ایجاد شد. ایشان بسیار ه ما کمک کردن و شاید اگر این پزشک گرانقدر نبودند ما ساعتها در اورژانس بیمارستان بلا تکلیف می ماندیم. خداوند به ایشان سلامتی و عزت بیشتر عطا کند.

    محمودی آذر ۱۲, ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
    0
    0

    با عرض سلام مگه آقای نریمان رحمانی هم مال شهرستان پاوه نیستند چرا اسمی از ایشان برده نشده که دکترای تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزشی کرمانشاه فبول شدند

    مدیریت سایت:

    سلام دوست عزیز اخبار واطلاعات گردآوری شده به کمک خود افراد پذیرفته شده و سایر کاربران ارجمند بوده است؟ این سایت علم غیب ندارد که از چند وچون قضایا مطلع ویا با سازمان سنجش در ارتباط باشد، آقای رحمانی که پذیرفته شده اند و امثال شما که علم داشتید چرا خبر ندادید تا در لیست آورده شود، به هر حال وظیفه ی ما این است به آقای رحمانی وسایر عزیزان ارجمند موفقیت شان را تبریک وتجلیل نمائیم.

    حارس آبان ۲۰, ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
    0
    0

    سلام
    لطفا سرکار خانم ثوره رضایی رو که جهت دوره ی دکتری رشته ی زمین شناسی گرایش تکتونیک به کره ی جنوبی دعوت شده و در حال حاضر سال دومشون رو دارن می گذرونن و جناب آقای سیوان رضایی برادرشون رو که امسال دکترای شیلات گرایش تکثیر و پرورش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر پذیرفته شدن رو هم اضافه بفرمایید. ممنون

    شهروند آبان ۵, ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
    0
    0

    لطفا اقای صفر ولدبیگی دکترای علوم سیاسی را نیز اضافه کنید مطلب بیشتر در ده نگی نوریاو موجود است.

    خرمی آبان ۴, ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
    0
    0

    با عرض سلام ،موفقیت این عزیزان مایه افتخار همه اهالی اورامانات در هر جای این کره خاکی است ،امیدوارم با پشتکار و کمک گرفتن از خداوند متعالی و پیامبر گرامی و درس گرفتن از قرآن موفقیت های دوچندانی را کسب نموده که همانا خدمت به مردم می باشد انشالله این عزیزان الگوهای حسنه ای برای جوانان و نوجوانان باشند با تشکر

    دانا حیدری مهر ۳۰, ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
    0
    0

    علم سوی در اله بَــــــرَد نه سوی مال ونفس وجاه بَـــــرَد
    علم از حلم نیک پی گردد سنگ بی سنگ لعل کی گـردد.
    موفقیت شما عزیزان را دراین تلاش علمی تبریک وتهنیت میگویم. از خداوند منان سعادت وبهروزی بیش از پیش همه شما را در خدمت به مردم دیارمان خواهانم.

    مهدی مهر ۲۵, ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
    0
    0

    سلام به سید ناصح سجادی
    قبولی شما را در آزمون دکتری تبریک عرض می نمایم
    از طرف بهرام

    لیلا حسینی شهریور ۲۲, ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
    0
    0

    جای بسی خوشحالی دارد بر خود میبالم که فرزندان اورامانات در عرصه ی علمی خوش می درخشند.الحمدلله
    فرزندان عزیز این دیار موفقیتتان بر شما و بر ما مبارک

    ش دارابی شهریور ۲۱, ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
    0
    0

    به خانم دکتر لطفی که در رشته چشم پزشکی قبول شده اند صمیمانه تبریک می گویم

    ای کاش! شهریور ۱۱, ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۸
    0
    0

    با سلام خدمت همه دوستان خصوصا جواب ای کاش
    دوست عزیز این همه عصبانیت چرا؟ رشته به درد به خور از نظر بنده رشته ای که قبل زا همه چیز دردهای جامعه مرا دوا می کند. میپرسی چرا قلب؟ همین چندوقت پیش فامیل ما رفته بود دکتر قلب آقای ….. گفته بود مشکل شما معدس. اونم بی خیال میشه. ولی کارش بعد چند روز به عمل باز کشید تازه زیر عمل ایست قلبی هم کرده بود حالا اگه دوتا متخصص جراح قلب همشهری خودمان داشتیم به همین سادگی با جانمان بازی می شد؟! میپرسی چرا چشم پزشک؟ در سال ده ها نفر از مردم همین منطقه برای وزیت چشمشون باید برن کرمانشاه و اکثر سالخوردگان همین منطقه کارشون به جراحی هم میکشه.
    چراسونوگرافی برای خانوما؟ چون برای سونوگرافی از سینه که کار خیلی حساس و سختیه و با روح و روان یک خانواده رابطه مستقیم داره که خدایا نکنه سرطان باشه خدایا … خدایا… یک خانم مریض باید بره کرمانشاه پیش متخصص زن.
    دوست عزیز! هزینه های مادی ومعنوی این ایاب و ذهاب ها برای منطقه ی ما چه قدر می شود؟ حیف نیست
    حالا من آرزو کردم که ای کاش بودن دوستانی تو این شهر این کارا رو بکنن
    شما چرا عصبانی میشین از من آمار و ارقام می خواین؟

    ثریا شهریور ۹, ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
    0
    0

    ضمن عرض تبریک به خانم برزکار امیدوارم در تمتمی مراحل زندگی موفق باشی

    جلال و جلیل شهریور ۸, ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
    0
    0

    با عرض سلام وتبریک به همه ی بزرگواران پذیرفته شده در مقطع دکترا
    امیدوارم به لطف خداوند منان درتمام مراحل زندگیت موفق وسربلند باشی .
    تقدیم به پسر عمه عزیزمان دکتر سیوان سعیدی .

    صیاد شهریور ۸, ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶
    0
    0

    از غرور و افتخار به خود می بالم به خاطر چنین همشهریانی اگر مقام های مهم هر شهر دست نخبگانش می بود الان ایران گل و بلبل میشد

    ملوک حسامی شهریور ۶, ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷
    0
    0

    خیلی خوشحال شدم به خاطرموفقیتهای علمی همشهریانم انشالله همیشه و همه جادست خداوند همراه طالبان علم ودانش وتلاشگران دراین راه مقدس باشد.به همکلاسیهای سالهای دورم خانمها نسیبه برزکار وسندس رحمانی تبریک ویژه میگم

    راشد ف شهریور ۶, ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
    0
    0

    به همه این عزیزان تبریک عرض میکنم و براشون آرزوی سربلندی و تداوم توفیقات دارم.
    علی الخصوص خانمها و آقایان دکتر:
    آذری
    رحیمی(به تایوه ت و جیاواز)
    ابراهیمی
    امینی
    سعیدی
    بادفر
    احمدی

    سربلد مان کردید. سربلند بمانید…

    سروه سعيدي شهریور ۶, ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
    0
    0

    ضمن تبریک موفقیت همشهریان عزیزم وبرادرارجمندم سیوان سعیدی و آرزوی تداوم این موفقیت هابرای جوانان منطقه پاوه واورامانات.با تشکروتقدیرازسایت پاوه پرس.

    نداصافی پور شهریور ۵, ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
    0
    0

    خبرموفقیت شما عزیزان انچنان نیروی عظیم وگرمایی از امید رادر وجود همه عاشقان علم و آموزش انداخت که سایه سرد کمرنگ شدن علم در برابر ناملایمات روزگار را محو ساخت
    افرین بر همتتان افرین بر آرزوهای بزرگتان
    نام هر کدامتان را می خواندم سیمایی ازاراده آهنین در ذهنم تجسم میشد
    جامعه دانش آموزی ما اکنون بیش از همیشه به الگوهای موفقی چون شما نیاز دارد
    دستان پرتلاشتان را می بوسم که موفقیتتان نوید آینده ای روشن تر برای دیارمان دارد
    خوشحالم از طرف پدر و مادر فرهنگی عزیزم جناب آقای محمدجمیل صافی پور وسرکار خانم فرخنده ضیایی این موفقیت را به تک تک شما عزیزان تبریک بگویم.
    خداقوت جناب آقای یوسفی

    ناشناس شهریور ۵, ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
    0
    0

    به همه ی این عزیزان که مایه ی افتخارمان هستند تبریک ودست مریزاد میگویم مخصوصا دوست خوبم مهندس سعید امین زاده

    pavei شهریور ۵, ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
    0
    0

    خدمت همه ی عزیزان تبریک میگم خصوصا اقایان صفیعی و امین زاده باارزوی موفقیت های بیشتر

    سیران شهریور ۵, ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
    0
    0

    تبریک میگم به عزیزانمان دکتر احسان رحیمی و دکتر سحر ابراهیمی

    در جواب ای کاش شهریور ۵, ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
    0
    0

    سلام خدمت آقا یا خانمی که پیام «ای کاش» گذاشتند. دوست عزیز! نکته ی اول: رشته ی «به درد بخور» از نظر شما چیست؟ با توجه به نیازهای متعدد جامعه رشته‌های دانشگاهی متعدد و متنوعی وجود دارد. پس هر رشته نیازی از جامعه را مرتفع می کند و هیچ رشته ی به درد نخوری نیست. تصور می شود کم کاری بعضی از فارغ التحصیلان عزیز شما را به این اشتباه انداخته است؟؟! شما در موقعیتی خاصی قرار دارید که «به درد بخوری» رشته ها برایتان محرز شده است؟! نکته ی دوم: کاش ما در ادبیات و نحوه سخن گفتن خود قدری تأمل و تدبر می کردیم. شما با تبریک گفتن با این نوع بیان: (ولی کمی بیشتر به فلانی!!) اجر کار خود را ضایع کردی. کاش فقط به آقای رحیمی تبریک میگفتی و به بقیه اصلا نمیگفتی!! نکته ی سوم:شما از کجا تشخیص دادید که منطقه پاوه به قلب و چشم و رادیولوژی نیاز بیشتری دارند؟ پیمایشی، پروژه تحقیقاتی، نیازسنجی، … صورت گرفته؟ از طرف دیگر از کجا فهمیدید این موارد نیاز «زنان» پاوه و نه مردان است؟؟؟!!هر کس با توجه به تشخیص زندگی خود، استعداد خود که در چه گرایشی بیشتر است، علاقه شخصی خود و …. تصمیم گرفت چه گرایشی را ادامه بدهد و قبول هم شد و مبارک بادش!!! شما هم به همه تبریک بگو! همین!

    sona شهریور ۴, ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
    0
    0

    ضمن عرض تبرک به مهندس سعید امین زاده و ارزوی موفقیت برای این عزیز ارزو مندم .

    اي كاش شهریور ۴, ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
    0
    0

    با سلام و عرض تبریک به همه ولی تبریک خیــــــــــــــــــــــــــــــلی بیشتر به کاک احسن که یک رشته به درد به خورتری قبول شدن ای کاش بقیه بزرگواران هم ( البته رشته های پزشکی) قلب و چشم و رادیولوژی (خصوصا برای زنان منطقه خیلی ضرورت داره) قبول می شدن به هرجهت امیدواریم که در تمام مراحل زندگیتان پیروز و سربلند باشید.
    باردیگر کاک احسن، احسنت.

      همشهری تیر ۲۵, ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
      0
      0

      دوست عزیز دکتر رحیمی اگه رزیدنتی جراحی رو هم تموم کنن باز به اینجا برنمی گردن چون جراح مغز و اعصاب باید یه سری امکانات رو اون بیمارستان براش مهیا کنه تا بتونه اونجا کار کنه. الان خود کرمانشاه که مرکز استان هستش تعداد جراحان مغز و اعصابش انگشت شمار هست چه برسه به بیمارستان پاوه. همچنان که یک رادیولوژیست برای کار تشخیصی سونوگرافی نیازمند دستگاه سونو هست جراح مغز و اعصاب نیازمند ابزار بسیار پیشرفته تخصصی رشته مربوطه و وسایل و دستگاه های بنیادی تشخیصی پزشکی مانند سی تی و ام آر آی هست که پرسنل بیمارستان پاوه شاهکار بتونن بکنن فوق فوقش یه دستگاه سی تی رو برای بیمارستان در حال ساخت در نظر بگیرن. لطفا همه جوانب رو در نظر بگیرین.

    شیما پرنیان شهریور ۳, ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
    0
    0

    با سلام خدمت همشهریان عزیزم وتبریک به همه پذیزفته شدگان به ویژه خواهر خوبم خانم لیلا پرنیان که همواره الگو و مایه افتخار من و پدرو مادر فداکارم بوده اند.خواهر جونم از صمیم قلب بهت تبریک میگم لایق بهترین هایی