فانی خبر داد: افزایش حقوق معلمان از ۱۶۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و استخدام ۵۰۰۰ نیرو

فانی خبر داد: افزایش حقوق معلمان از ۱۶۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و استخدام ۵۰۰۰ نیرو

فانی خبر داد: افزایش حقوق معلمان از ۱۶۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و استخدام ۵۰۰۰ نیرو

پایگاه تحلیلی خبری پاوه پرس؛ وزیر آموزش و پرورش خبر داد بر اساس احکام جدید، حقوق دریافتی معلمان از ۱۶۰ تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و ۱۴ درصد افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۴ نیز به آن اضافه می شود.

 

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه بندی معلمان از اول مهر خبر داد و افزود: براساس این طرح معلمان به رتبه های پایه ارشد، خبره و عالی تقسیم می شوند و در صدد افزایش مهارت های حرفه ای خود برمی آیند.

 

وی گفت: شاخص های رتبه بندی معلمان را تا شهریور مشخص می کنیم و به تصویب دولت خواهیم رساند.

 

فانی افزود: برای اجرای زودتر طرح رتبه  بندی معلمان این طرح را در دولت تصویب کردیم اما در صورت اصرار مجلس شورای اسلامی برای قانونی شدن این طرح دولت آمادگی دارد که طرح را برای تصویب به مجلس ارائه کند.

 

فانی به جذب نیرو در این وزارتخانه نیز در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: قول استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش را از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی گرفته ایم و بزودی آزمون استخدامی برگزار خواهیم کرد و اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی خواهد بود.



۲۵ دیدگاه

    میلاد اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
    0
    0

    باسلام
    از برادران عزیزی که سواد نقد حقوق معلما رو ندارن خواهش میکنم نظر ندهند برای احترام به ارزش کار معلما از دوستان میخام تبعیض در افزایش حقوق رو مطرح نکنند لذا دعوت میکنم عزیزان منتقد بروند وضعیت حقوق، ارزش و اعتبار معلمان رو در کشورهای همسایه مون ببینند بعد نظر دهند. آقای محترم شما که حاضری بچه ت رو سیزده بدر بفرستی سرکلاس اگه بچه ت بیسواد از آب در اومد کاسه کوزه ها رو سر کی میشکنی به نظرم کلام رهبر انقلاب حجت است که فرمودند در این وزارت خانه هر چقد هزینه کنید کم است
    اگر فانی فنا نشود

    فرهنگی فروردین ۲۷, ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۹
    0
    0

    نکته مهم این است که در کشور ما در جاهایی متأسفانه قانون یا اصلاً اجرا نمی شود ویا نصفه و نیمه اجرا می شود و همین باعث ضایع شدن حق خیلی از افراد می شود. برای مثال بر طبق لایحه مدیریت خدمات کشوری که از سال ۸۸ در آموزش وپرورش اجرایی شد دولت مؤظف است هر سال معادل نرخ تورم حقوق فرهنگیان را ترمیم کند ولی در اجرا دیدیم در چند سال گذشته همیشه بسیار کمتر از تورم اعلامی(که اغلب نیز کمتراز تورم واقعی اعلام می شود)حقوقها افزایش یافته و یا در مورد ارتقاء شغلی اوایل « ارشد۲۰% خبره۳۵%و عالی۵۰%» به حقوق اضافه می کرد ولی بعد از دو تا سه سال آنرا چنان لوث کردند که ۵% هم اضافه نمی شد ویا مواد متعددی از لایحه مدیریت خدمات کشوری را اجرا نکردند وآنهایی را هم که اجرایی کردند آنقدر از امتیازاتش کسر کردند که درنهایت افزایش چشمگیری در حقوق ایجاد نمی کرد. این طرح رتبه بندی هم مانند طرح ارتقاء شغلی که به انحراف کشیده شد سرانجامی نخواهد داشت. بجای اینها اگر دولت لایحه مدیریت خدمات کشوری را درست اجرا کند( موادی را که اجرا نکرده اجرایی کند و آنهایی را هم که درست اجرا نکرده برگردد و تصحیح کند ) حقوق تمامی فرهنگیان حداقل ۲ برابر می شود ونیازی به طرحهای بی خاصیت هم نیست.

    همشهری فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
    0
    0

    آقایی کارمند………. با پول مرخصی استفاده نشده ی یک سالش برای بچه ش کادوی قبولی دانشگاه ماشین سی میلیونی خرید یه عده م گیر دادن به تعطیلات معلما!
    راستی حساب کردین سی میلیون بابت مرخصی استفاده نشده یک سال اونا برابر حقوق چند سال معلماست؟

    نکته فروردین ۲۰, ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
    0
    0

    استاد افسوس یه نظر دادم استاد یوسفی مثل اینکه تایید نکرده! بماند! اگه حضرتعالی دوست داشته باشی به کسی هم برنخوره حقوق یک معلم را در طول یک سال منهای روزهای تعطیل یک معلم درطول سال بکنیم ببینیم اصلا صرف میکنه یا نه! اگه صرف نکرد ما میام جای شما! شما برید پی یه شغل دیگه این همه میگن ما عاشق کارمونیم مثل اینکه همش کشکه ادم عاشق این همه گله وشکایت؟

    سلام فروردین ۲۰, ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
    0
    0

    با احترام جناب آقای یوسفی بنظر شما قول قراری که نه به بار است نه به دار لازم بود روی سایت برود سه ماه پیش بانکها بیش ۴۰۰هزار تومان اضافه شد چرا هیچ جا بحث نشد خبرهایی که تاعمل فاصله دارند روی سایت نبرید برای سایت خوب نیست ارزش آن را پایین میاورد مثل ۴ونیم میلیار داختلاص

    مدیریت سایت:

    دوست عزیز خبر ، خبر است ، وقتی گوینده خبر مشخص باشد ، دیگر بخثی برای توجیه آن وجود ندارد، شما متأسفانه پیام موضوع را نگرفتید، لطف کنید نظراتی که در قالب مدیریت سایت عنوان شده مطالعه بفرمائید آنگاه متوجه منظور حقیر خواهید شد.
    سخت متعجبم که چرا فرهنگیان اصرار دارند کسی متوجه حق وحقوق آنان نشود، دوست عزیز مکر خدای ناخواسته حقوق آن چنانی به معلمان داده شده است که دیگران معترض شوند؟!!!
    فرهنگیان باید فرهنگی به موضوع بپردازند ، دلایل توجیهی ومجکمه پسند ارائه نمایند که جایگاه وحق و حقوق ما اینجاست وحق وحقوق ما بیشتر از یک کارمند دیگر با تمام احترامی که به آن عزیزان قائل هستیم.
    اما دوخبری که گقتید هر دو دارای منبع رسمی ومشخص است اول آنکه جناب فانی وزیر محترم آموزش وپرورش کشورمان است در ثانی اعلام مبلغ اختلاس (نه اختلاص) ۴٫۵ میلیاردی نیز به نقل از حساب رسی و حقوقدانان اداره کل بازرسی استان کرمانشاه بوده که اگر هریک صحت نداشته باشند شما راوی گفته را نقد کنید نه این پایگاه خبری
    مضافاً اینکه جهت استحضار آن جناب معروض می دارد حداکثرافزایش حقوق بانکها نیز بالغ بر۸۵۰ هزار تومان می باشد نه ۴۰۰ هزار تومان
    ودر نهایت همانطوریکه عرض گردید اشتباه شما بزرگوار این است که کار معلمی را با کار کارمند بانک قیاس می نمائید که این خود جای سوال وافر دارد….؟!!!!

    همشهری فروردین ۲۰, ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۵
    0
    0

    باسلام
    من دراولین نظرم که راجع به این پست گذاشتم .گفتم که معلمان عزیز بیشترازهرقشری برگردن جامعه حق
    دارند.ومن به عنوان یک شاگردجلوی همه معلمان سخت کوش ودلسوز سرتعظیم فرود می آورم.
    اما درجواب افسوس: همان طورکه آقای یوسفی عزیز مدیرمحترم سایت فرمودند شما خودتون داریدمجادله می کنید
    وکار خود رابا دیگران مقایسه می کنید.وگرنه کارمعلم کاری پیامبرگونه است.
    در ضمن فرموده بودیدکه خود من سرکلاس حاضرشوم تاغلط املایی نداشته باشم .آن هم به چشم
    حاضرم سرکلاس شما بیایم تا حروف الفبا را یادبگیرم.
    اما جهت اطلاع بگویم که من کارشناسی خودرا ازدانشگاه علامه طباطبایی تهران وکارشناسی ارشدخودرا ازدانشگاه تهران اخذکرده ام ومی خواهم خود
    را واسی دکتری آماده کنم .والبته چون من اکثرا با گوشی همراه کار میکنم وهمان طور که مستحضریدصفحه آن کوچک می باشدوقاعدتا اشتباه تایپی
    درآن زیاداست.اما بازهم چشم اگرشما بفرماییدکه. مدرک تحصیلیتون چیه و کدوم درس راتدریس می کنیدحتما درکلاس های شما ثبت نام می کنم

    افسوس! فروردین ۱۹, ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
    0
    0

    همشهری گرامی خوش به حالت که ظاهرا تا کنون پایت به هیچ اداره ای باز نشده تا بیکاری و اینترنت بازی و چای نوشی و میان وعده خوری و جک گویی و شوخی کردن و معامله ی ماشین و زمین و باغ و… کارمندان دیگر را ببینی و در عوض این همه تلاش، اضافه کار گرفتن ها را هم ببینی و البته ما معلمان معتقد نیستیم که حقوق آن ها زیاد است بلکه معتقدیم که حقوق ما کم است.
    ضمناً دوست گرامی اگر تهیه سوالات امتحانی و تصحیح اوراق و مطالعه جهت آمادگی هرچه بیشتر در امر تدریس را زمانی که شما در کانون گرم خانواده یا در میان دوستان و آشنایانتان سرگرم گل گویی و گل شنوی هستید یا در خواب ناز به سرمی برید از تعطیلی چهارشنبه سوری و سیزده به در، کسر کنیم کلّی بدهکار می شوید و همچنین مراقبت های امتحانی و جواب دادن به اعتراضات و امتحانات شهریور و مهرماه را هم اگر به حساب بیاوریم تعطیلی سه ماه تابستان را باید حول و حوش چهل و پنج روز محاسبه نمایید.
    دوست گرانقدر سردردها و خستگی های ناشی از شیطنت ها و حتی گستاخی ها و گاهی بی تربیتی های دانش آموزان و نیز توقعات بی جا و البته ناروای اکثر خانواده ها درباره نمره دادن و تبعات سنگین ناشی از عدم انجام این کار غیرقانونی را هم به دیگر خوشگذرانی ها ی معلمان اضافه بفرما و من باب تذکر بحث ضمانت های بانکی را هم به کابوس های دیگر این قشر جور کش علاوه کن که اگر انجام نمی دهی مثل کسی که بیماری پیسی گرفته باشد از تیر و طایفه ات رانده می شوی و اگر انجام میدهی به نوعی می سوزی که از ساده لوح بودنت جز نفرین بر خود کردن چیز دیگری برایت باقی نمی ماند.
    و اگرچه درد دل بسیار است امّا سخن آخر این که مشکل معلمین تنها حقوق نیست بلکه حقی است که نادیده گرفته می شود.
    درضمن جناب آقای یوسفی عزیز ضمن تشکر از حضرت عالی جهت انجام این کار خطیر اطلاع رسانی، خدمتتان عارضم که ای کاش تنها قسمت استخدامی را منتشر می ساختید تا دیگر چنین اتفاقی که در سایه تحقیر معلمان به وسیله ی رسانه میلی صورت گرفته تکرار نمیشد که دیروز سوار ماشینی شدم و اولین سوالش بعد ار سلام از بنده این بود که راستی حقوقتان چه قدر شد؟! راستی جز از معلم از کس دیگری چنین سوالی پرسیده می شود؟

    مدیریت سایت:
    دوست عزیز سلام
    دنیای فعلی دنیای کوچکی است که گاهاً به دهکده از آن یاد می کنند، بنده مقداری از همکاران خود در این خصوص گله مند هستم ، باید این موضوعات منتشر شود مکر قرار است مخفی کاری صورت گیرد؟
    اما کاش همکاران محترم فرهنگی بعضی پاسخ های به ظاهر پاسخ را ارائه نمی دادند ودر قبال مردم ویا کارکنان ادارات دیگر به مجادله نمی پرداختند…
    دوست عزیز اگر شما در هفته ۲۴ ساعت درس می دهید استاد دانشگاه ۸ تا ۱۲ ساعت وگاهاً نیز در هفته ۴ ساعت درس می دهد ، این اهمیت موضوع کارکرد ایشان را می رساند وضرورتی وجود ندارد که بگویم در تابستان ناظر امتحانی هستم ورقه غلط گیری می کنم ویا اینکه نمره می دهم؟!!!
    یک معلم باید ابتداء جایگاه معنوی خویش را دریابد وبر اساس آن قضاوت کند ، کار معلم کار فیزیکی نیست که با معیار خویش سنجیده شود وقتی خود به اشتباه می رویم دیگر نمی توانیم دیگران را قانع نمائیم، …
    انتظار وارده آن بود که این نوع افزایش حقوق مورد نقد کارشناسی قرار گیرد ودوستان فرهنگی با نماینده محترم مردم پاوه واورامانات به بحث وتبادل نظر بپردازند تا در هنگام تصویب نهایی در مجلس بتوانند طرحی سنجیده ودر واقع شمول پذیر را ارائه نمایند که بیشتر به حق وحقوق فرهنگیان توجه شود؟
    ضوابط ارتقاء مورد توجه قرار گیرد ، درصد افرادی که در مشمول حداکثر، حداقل ویا میانگین مبالغ درنظر گرفته شده پیش بینی وتجزیه وتحلیل قرار گیرد؟
    دوست عزیز مکر کارکنان کمیته امداد مانع افزایش حقوق معلمان هستند؟ چرا باید برای خود دشمن فرضی داشته باشیمویا به وجود آوریم ؟ حرف زیاداست وفرصت پرداخت کم…

    افسوس فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
    0
    0

    ای کاش همشهری عزیز به جای فرزندش خودش به سر کلاس برود ـ البته نه سیزده به در ـ تا حداقل غلط املایی نداشته باشه بعد از تضییع حقوق معلمان دفاع کنند.

    همشهری فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
    0
    0

    باسلام

    درجواب معلم عزیز :یادگیری علم ودانش هیچ زمانی تعطیلی نمی شناسد من اگر دوازده ماه سال وشبها هم کلاس درس برگزارشود
    حاضرم خودم وفرزندم دران کلاسها شرکت کنیم .سیزده بدر که سهل است دوست عزیز

    دانشجو معلم مملکت فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
    0
    0

    کارمندان دولت هر سال یک ماه مرخصی دارند.. در پایان هرماه به کارمندان حداقل ۸۰ساعت اظافه کار میدهند یعنی در ماه حداقل ۱۰روز پول کاری که اصلا انجام نشده است دریافت میکنند.درطول سال میشود حدود ۱۲۰روز یعنی۴ماه .پس تمامی کارکنان دولت حداقل ۵ماه بیکارند. ضمنا کارمندان هرسال ۲ماه حقوق کامل را پاداش میگیرند غیر از عیدی و دیگر مزایا. این که شد ۷ماه حقوق دریافتی بدون کار برای کارمندان محترم……. اینجانب به عنوان دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان و معلم اینده مملکت در حالی که متعهد به خدمت هستیم پول عیدی بهمون تعلق نگرفت. حقوقم۴۵۰هزاره که خالص دریافتی من به ۲۵۰ هزار میرسه. صرفا جهت اطلاع دوستی که میگفتن فرهنگیان در تعطیلات به سر میبرند

    همشهري فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
    0
    0

    باوجودافزایش حقوق پانصدهزارتادومیلیون تومانی کارمندان سایروزارت خانه ها هیچ یک ازوزیران یارئیس کل ادارات آن رارسانه ای نمی کننداماآقای فانی باوعده سرخرمن شش ماه آینده(رتبه بندی معلمان )آن رارسانه ای کرده که ششصدهزارتومان ایشان فکرنکنم شامل هیچ فرهنگی شودباآن همه بندو ماده که ایشان اظهار می فرمایندبه قول معروف هم یک سیب رابه هوا پرت میکنی تازمین میفته هزار چرخ میخوره وای به حال شش ماه آینده که آن را خلاف قانون اعلام نکنند.

    سووره هه راله فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
    0
    0

    این خبر افزایش حقوق همان ۱۴ درصد افزایش حقوق است این طرح رتبه بندی باتوجه به اینکه شامل ۳ درصد معلمان ایران هم نمی شود قابل مطرح کردن نیست.
    اگر نگاهی کوتاه به تاریخ بعضی از کشورها بیندازیم متوجه این نکته کلیدی خواهیم شد که هرچه به معلمان بیشترتوجه شده هم از لحاظ مادی وهم ازلحاظ معنوی جامعه راه پیشرفت را سریعتر پیموده است بعنوان نمونه آلمان وژاپن

    سبحانی فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
    0
    0

    به نظرشما آیا معلمان حق اعتراض ندارند؟؟
    آخرین خبر حاکی از این موضوع است که براساس مصوبه دولت حقوق کارمندان ۱۴%افزایش یافته است وبا توجه به این موضوع افزایش تخمینی حقوق کارمندان وزارت به شرح زیر است:
    آموزش وپرورش
    ۱۵۰ تا ۴۰۰هزار
    وزارت نیرو
    ۵۰۰ تا ۱/۵۰۰
    قوه قضاییه
    ۴۰۰ تا ۱ میلیون
    وزارت دارایی
    ۵۰۰ تا ۱ ملیون
    وزارت راه ومسکن وشهر سازی
    ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار
    بانکها
    ۵۰۰ تا ۱ ملیون
    وزارت نفت
    ۱ میلیون تا۲ میلیون
    شهرداریها(وزارت کشور)
    ۵۰۰ تا ۱ میلیون
    کمیته امداد
    ۵۰۰ تا ۸۰۰
    سازمان بهزیستی
    ۴۰۰ تا ۸۰۰
    مناطق آزاد
    ۱ تا ۱/۵۰۰
    سازمان گمرک وبندار وکشتیرانی
    ۵۰۰ تا ۱ میلیون
    تمام اعداد به هزار تومان میباشد.
    منبع ؛فارس

    معلم فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
    0
    0

    در جواب به دوست عزیز همشهری از ایشان یک سوال دارم آیا شما حاضر هستید و می توانید فرزندتان را در روز سیزده فروردین به مدرسه بفرستید تا من معلم هم در همان روز به سر کار بروم .

      همشهری فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
      0
      0

      باسلام
      در پاسخ معلم عزیز باید عرض کنم یادگیری علم ودانش هیچ وقت وهیچ زمانی نمی تواند تعطیل باشد من اگر شبها هم برای فرزندم کلاس درس ودانش
      بگذارند حتما ان را می فرستم سیزده بدر که سهل می باشد.

    همشهری فروردین ۱۷, ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
    0
    0

    باسلام

    ظاهرا معلمان عزیز دیارمان ازاینکه سایتی از شهر خودمان خبرافزایش حقوق را درج نموده است خیلی ناراحت هستند.
    وازاینکه بقیه کارمندان دولت از انها بیشتر حقوق می گیرند گلایه دارند .
    اولا معلمان عزیز هم مانند سایر اقشار وبیشتر از انها بر گردن جامعه حق دارندوباید به نحو مقتضی به نیازهای انها رسیدگی شود.
    دوما :معلمان عزیز بدانند که انها از ۲۸اسفندتا روز ۱۵ فروردین وتقریبا از ۲۵ خردادتا ۱مهر تعطیل می باشند بجز ایام های دیگری که
    به دلایل مختلف تعطیل می باشند اما کسانی که به صورت شیفتی در بیمارستانها در نیروی انتظامی در اغتش نشانی کار می کنند
    ایا مثل انها تعطیلی دارند کدام یک از معلمین عزیز در روز چهارشنبه سوری ،در روز سیزده بدر ،در اعیاد مختلف ملی واسلامی در سر کار حاضر بوده اند ودور ازخانواده بوده اند .
    ودر اخر درجواب اقای فرهنگی که خیلی ناراحت بودند و از مدیر سایت خواسته بودند که از حقوق ومزایای سایر ارگانها بنویسند من به عنوان یه کارمند رسمی حاضرم فیش حقوقی وکلیه پاداشهایم را به صورت مکتوب در اختیار مدیر سایت قرار دهم تا در سایت درج شود ،

      فرهنگی فروردین ۱۸, ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
      0
      0

      همشهری: ودر اخر درجواب اقای فرهنگی که خیلی ناراحت بودند و از مدیر سایت خواسته بودند که از حقوق ومزایای سایر ارگانها بنویسند
      من به عنوان یه کارمند رسمی (چه کارمندی؟)
      حاضرم فیش حقوقی وکلیه پاداشهایم را به صورت مکتوب در اختیار مدیر سایت قرار دهم تا در سایت درج شود ،

      این کار را انجام بده! (همین نیم جمله برای شما بس است.)

    %%%% فروردین ۱۷, ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
    0
    0

    قابل توجه مسئولین محترم:
    یکی  از دانشجویان دکتر حسابی به ایشان گفت : شما سه ترم است که مرا از این درس می اندازید. من که نمی خواهم موشک هوا کنم . می خواهم در روستایمان معلم شوم .  دکتر جواب داد : تو اگر نخواهی موشک هواکنی و فقط بخواهی معلم شوی قبول ، ولی تو نمی توانی به من تضمین بدهی که یکی از شاگردان تو در روستا ، نخواهد موشک هوا کند.

    همشهری فروردین ۱۷, ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
    0
    0

    به معلما میگن چون مصرف کننده هستند و تولیدی ندارند و تعدادشان زیاد است نمیشه حقوقشان مثل بقیه ادارت زیاد بشه حالا بماند که چرا تولید سواد و علم و دانش تولید به حساب نمیاد!!!!!! لطفا اینو جواب بدن که تولید کارمندان کمیته ی امداد چیه که میلیون میلیون پاداش آخر سال گرفتن؟ البته خدای نکرده قصد توهین به این کارمندان رو ندارم فقط برای روشن شدن بحث تولید مثالی زدم.

    ک - کریمی فروردین ۱۷, ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
    0
    0

    واقعا برای آقای فانی متاسفم .
    من به عنوان یک معلم فقط یک خواسته از آقای فانی دارم اظلاعات مربوط به حقوق معلمان را رسانه ای نکند واز این کار جلوگیری کنی البته اگه میتونه .

    معلم روستا حسینی فروردین ۱۷, ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
    0
    0

    خانواده ی بزرگ آموزش وپرورش به نسبت ارزش کارش در تمام جوامع سرآمد ومورد توجه دولتمردان می باشد وهمواره سعی می گردد که به شکل ویژه به مسائل ومشکلات آنها توجه شود این درحالی است که در کشور ما همواره کسری بودجه ونبودن اعتبارات ویژه ی آموزش وپرورش می باشد وزیر محترم سالی یکبار در صدا وسیما نمایان می شود وآن هم برای بیان چند درصد افزایش حقوق معلمان ،وبرای بیان وعده هایی که تحقق آنها با اما واگر همراه است چه بسا که تا مهرماه وزیر آموزش وپرورش درسمت خود نباشد ودولتمردان این موضوع را بهانه ای برای عزل او قلمداد نکنند

    فرهنگی فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
    0
    0

    با سلام محضر مبارک مدیریت سایت و همکاران محترم
    با احترام به نظر شما،
    مطرح کردن این مسایل نه پیامی برای همکاران دارد و نه نتیجه مثبتی،شما مستحضرید که فقط فرهنگیان حقوق می گیرند ، عیدی می گیرند یا … . بارها و بارها از صدا و سیما پخش می شود.انگار هیچ اداره یا نهاد دیگری نه حقوق می گیرد نه عیدی می گیرد نه پاداش می گیرد نه به حقوقش درصدی اضافه می شود،
    هرچه هست، مربوط به فرهنگیان عزیز می شود.
    پس خواهشاً شما که خودی هستید از این تیترها نزنید و اگر هم می زنید مال سایر ادارات و ارگانها و نهاد ها را بزنید.حداقل ما هم بدانیم که آیا انها هم مثل ما حقوق و عیدی و افزایش حقوق و … می گیرند یا نه؟
    با احترام سپاس بخاطر تمام تلاشی که انجام می دهید.

    مدیریت سایت:

    دوست عزیز سلام
    شاید بیشتر از سایر همکاران در خصوص عدالت اجتماعی کارمندان دولت و پرداختن به حق وحقوق معلمان بحث وتبادل نظر نموده باشم .
    این موضوعات باید بیشتر از قبل بدان پرداخته شود وباید از منظر کارشناسی مورد توجه ویژه قرار گیرد که آیا این افزایش حقوق در صورت تحقق منطبق بر واقعیت بوده است یا نه؟
    آیا این افزایش حقوق شامل بازنشستگان می شود یا نه؟
    رتبه های خبره، عالی وارشد که معیار ارزشگذاری شده است چگونه اعمال می گردد؟
    چند درصد معلمان مشمول ۱۵۰ هزار تومان وچند درصد ۶۰۰ هزار تومان می شود؟
    چرا همکاران فرهنگی از طرح موضوع واهمه داشته باشند؟ چرا نباید بدان پرداخته شود تا در هنگام تصویب عیب ونقص های طرح مذکور اصلاح نگردد؟
    تعدادی از همکاران محترم با ادبیات منفی اینجانب را مورد مواخذه قرار داد وکتمان آن را خواستار شده اند؟
    دوست عزیز باید در جریان باشند لایحه دولت مقرر است در مجلس مورد نقد وبررسی قرار گیرد محتمل است ارقام تعیین شده تعدیل ویا افزایش گردد لذا از آنجائیکه تصمیم گیری آن در صحن مجلس انجام می گیرد ، می طلبد نقاط ضعف وقوت طرح مورد بازنگری دقیق قرار گیرد تا اگر اقدامی صورت می گیرد سنجیده باشد؟
    علی ایحال اگر توجه نموده باشند مقرر است ۵۰۰۰ نفر استخدام شود و در شهر ما نیز هستند مشتاقانی که به دنبال استخدام هستند ، شاید این گزارش سبب گردد که جمعی در این پروسه وارد شوند وبا آمادگی بیشتر در این آزمون شرکت کنند و زمینه اشتغالزایی جمعی از جوانان جویای کار فراهم گردد.؟

    رنجور فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
    0
    0

    چرا افزایش ۵۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومانی کارمندان بانک در همین اسفند گذشته را روی سایت نگذاشتید . چرا افزایش ۷۰ تا ۱۰۰ درصدی سال ۹۳ برخی ارگان ها را روی سایت نگذاشتید به قول دوستمان چیزی که نه به داره و نه به باره را گذاشته اید آن هم با هزار اما و اگر که اجرا شود و بر فرض هم که اجرا شود باز هم دردی از معلمان دوا نمی کند.

    ناصر فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
    0
    0

    اقای وزیر از شما رتبه بندی معلمان را نخواستیم این فوق العاده شغل ما را مثل سایر کارمندان کامل بزنید . افزایش رتبه بندی=سرکاری
    ضمنا” زیاد به خودتان فشار نیاورید.خسته میشید.تورا به خدا نگران وزارتخانه نباشید .

    حاتمی فروردین ۱۶, ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
    0
    0

    آقای یوسفی
    نه به داره نه به باره
    چیزی که تحقق ندارد را مطرح نکنید . آیا می دانید که در قبال ۱۴ درصد افزایش معلمان ۵ درصد بدی آب وهوا را کسرکرده اند وکسی از آن صحبت نمی کند وعملا ۹ درصد حقوق معلمان افزایش داشته است پس خواهشمنداست زیاد به گفته ووعده های آقای وزیرتوجه نکنید چون تا مهر ۶ ماه مانده وخیلی حرف ها عوض می شود وخیلی بخشنامه ها نادیده می شوند
    این صحبت ها فقط برای ضایع کردن حق معلمان ومخدوش کردن ذهن جامعه به نسبت این قشر زحمت کش می باشد

نقد و بررسی

مهمترین اخبار